آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استخدام ۱۰۰ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش | آخرین وضعیت جذب دانشجومعلمان

  • کد خبر: ۱۰۵۴۸۲
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
استخدام ۱۰۰ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش | آخرین وضعیت جذب دانشجومعلمان
رییس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۰ هزار فارغ التحصیل پیوسته و مهارت آموز دانشگاه فرهنگیان در شهریورماه جاری وارد آموزش و پرورش می‌شوند گفت: ادعا داریم که اگر با این شیب و سرعت جلو برویم تا سال ۱۴۰۲ برای همیشه کف نیاز به نیروی انسانی را حل می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین خنیفر درباره آخرین وضعیت آموزش و جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان توضیح داد و اظهار کرد: برای سال جدید سهمیه جذب ۲۵ هزار دانشجومعلم جدید تصویب شده است که ۵۰۰ سهمیه متعلق به دانشگاه شهید رجایی  و ۲۴ و ۵۰۰ سهمیه متعلق به دانشگاه فرهنگیان است.

وی افزود: آماده پذیرش به صورت پیوسته و ناپیوسته هستیم. قرار بود اردیبهشت ماه هم ۳۷ هزار نفر از محل ماده ۲۸ اساسنامه پذیرفته شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره میزان فارغ التحصیلان دانشگاه برای ورود به کلاس‌های درس نیز گفت: ۲۰ هزار فارغ التحصیل از دانشجومعلمان ورودی سال ۹۷ خواهیم داشت. بحثی هم مطرح شد که در حال بررسی کارشناسی آن هستیم تا ورودی های ۹۸ را که قاعدتا باید در ۱۴۰۱ فارغ التحصیل کنیم، زودتر وارد آموزش و پرورش کنیم و آنها واحدهای باقی مانده را آخر هفته ها بگذرانند که در این صورت ۲۵ هزار نفر دیگر افزوده می شود.

خنیفر ادامه داد: در این صورت سرجمع بالغ بر ۱۰۰ هزار فارغ التحصیل پیوسته و مهارت آموز در سال جاری خواهیم داشت و در شهریور ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر تحویل آموزش و پرورش می شوند.

وی در پاسخ به اینکه آیا دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان تا شهریورماه به اتمام می رسد؟ اظهارکرد: دوره مهارت آموزی  افرادی که تحویل می‌دهیم کامل می‌شود و دوره‌های مهارت آموزی پذیرفته شدگان دوره جدید اردیبهشت ماه که ۳۷ هزار نفر می شود تا پاییز به طول می انجامد که روی رقم قبلی اضافه می شود.

رییس دانشگاه فرهنگیان افزود: ادعا داریم که اگر با این شیب و سرعت جلو برویم تا سال ۱۴۰۲ برای همیشه کف نیاز به نیروی انسانی را حل می کنیم و اگر بخواهیم به مقوله ارتقای کیفیت برسیم و از تراکم در کلاس‌های درس بکاهیم، طی سال‌های ۱۴۰۶ تا ۱۴۱۰ این اتفاق محقق می شود.

منبع: ايسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->